7.6.15

My Favourites of May


Hi! Vandaag ga ik het hebben over mijn favorieten van mei. Van lifestyle tot beauty, het zit er allemaal bij. Ik probeer vanaf nu een thema te maken voor mijn artikels. Dus voor 'de eerste foto' die je ziet. Wat vinden jullie er tot nu toe van? Ik hoop dat jullie het artikel leuk en interessant vinden. Enjoy!




Omdat ik de laatste paar maanden bijna niet heb gepost, weten jullie dit ook niet. Ik heb een piercing. Ja, ik weet dat sommige mensen er totaal niet van houden, maar ik vind het zelf heel erg gaaf. Het is niet iets in mijn gezicht of zo, haha. Nee, het is een helix piercing. Dat zit in je oor, in het soort van boogje. Het is nogal moeilijk uit te leggen haha. Dus hier een foto.


Ik ben er echt heel erg blij mee! Nog iets, vandaag word die vervangen door een ringetje. Ik heb zo ongeveer 2 en een halve maand gewacht. Dus eindelijk iets anders. Dan neem ik een kleiner formaat, zonder balletje in het zilver denk ik. Naja goed, genoeg hierover denk ik haha.


Dit zijn de laatste paar weken mijn favoriete artiesten geweest. Ik vind ze alle drie geweldig.  

Het album Trilogy van The Weeknd is echt een aanrader. Misschien is dit niet helemaal de muziekstijl die je leuk vind, maar misschien ook wel. Ik vind heel veel muziek goed van The Weeknd, maar dit album bevat gewoon echt nummers die ik te gek vind. Zoals, High For This, The Morning, What You Need en Wicked Games. Die kan ik de hele dag echt non-stop luisteren.
The 1975. Mijn absolute favoriet. Het is denk ik wel een lievelingsband. Er zijn nog veel meer artiesten die ik ook super vind, maar dit is echt geweldig. De stem van de zanger vind ik echt super. Soort van Brits, (ik ben dol op Britse accenten) Het is een beetje anders dan wat er in de Nederlandse hitlijsten staat. Maar omdat het wat aparter is, vind ik het leuk. De nummers, Girls, Talk! en Robbers zijn van dit album mijn favorieten.
Ik vind Lorde in het algemeen al super gaaf. Ze heeft een hele mooie stem, en ze zingt gewoon super goed. Een aantal liedjes zijn echt mijn favoriet van dit album, namelijk: Million Dollar Bills, White Teeth Teens, The Love Club en Team. Het is een beetje Indie stijl, en dat vind ik er dus zo leuk aan. Super album!


Iets anders dan meestal, maar ik vind cactussen echt gaaf. Ik had laatst bij Ikea een pak van drie cactussen (kleine) gekocht, en ze voegen echt wat toe aan mijn kamer. Dit is er een van:



 Ze brengen ook gelijk wat leven in je kamer! De drie potjes die erbij zitten vind ik ook echt super schattig en simpel. Je kan deze set in heel veel verschillende kleuren kopen bij Ikea. Zeker leuk om in je kamer te zetten!

Dit was het al weer, ik hoop dat jullie er wat aan hadden en dat jullie het leuk vonden.

Lots of love,
Sasha